MANNEN KOMMER VISST HJEM I DAG

Jeg trodde han skulle komme i morgen formiddag jeg. Men det er visst i dag han kommer. Jammen godt jeg spiste leverkakene til middag i går da. Så blir det burgere med et eller annet tilbehør i dag. Han hadde flaks med den..hehe.

Jeg regner med at det ikke er så lenge før han dukker opp, så kan jeg begynne med klesvasken da. Blir helt sikkert en full maskin med en gang.

Kanskje jeg rekker å male litt til på bildet jeg har begynt på først. 

 

Men i dag må det ryddes og ordnes en del her også. Det kommer besøk i morgen, så jeg bør finne ut hva jeg kan bake i dag. Jeg har nemlig bursdag i morgen.

Mine svigerforeldrene skulle komme. De hadde sagt i fra til mannen. Min mor kommer også. Og kanskje yngstemann.

Vi får se.  Jeg har ikke planlagt så mye. Men det er jo veldig koselig at noen vil feire dagen med meg. Det blir nok en fin dag.

Her er det skikkelig høstvær i dag. Det er grått og vått ute. Men de fine fargene på trærne og bakken synes godt alikevel. Neste bilde må bli med høstfarger.

 

Ønsker deg en fin dag😚

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg