MANNEN ER INNE OG OPERERES

Vi har vært i Kongsberg siden halv 11. Mannen hadde time til operasjon kl. 11.  Han er på dagkirurgisk, så jeg aner ikke hvor lang tid det tar. 

Nå blir han kanskje kvitt alle betennelsene han har hatt i armen/albuen. Den siste var VELDIG vond, og albuen så ut som en rød tennisball.  Heldigvis er det meste borte igjen nå til operasjonen.

Dino og jeg sitter i bilen nå. Vi har akkurat vært ute og gått en liten tur i vår-været. Nå er det virkelig godt ute.

Her er et par bilder av Kongsberg sykehus.

Alle mine 3 barn er født her.  Jeg hadde rom i øverste etasje i de helt borterste vinduene. Tenker på det hver gang jeg kjører forbi her 🙂

Dette er foran på sykehuset.  Der inngangen er. Ikke så godt å se siden jeg er litt langt unna å knipser .

Dino var veldig fornøyd med å vimse rundt en tur her, med masse nye gode lukter 🙂

Nå la han seg ned for å sove, så jeg får rusle bort igjen å høre hva som skjer.

Ha en fortsatt fin dag 🙂

 

#sykehus #operasjon #vårvær #dino

 

 

4 kommentarer
    1. Da håper jeg han blir kvitt plagene nå 🙂 Har kjørt mange ganger forbi sykehuset der.. Kongsberg er jo en koselig by 🙂 Klem og fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg