Mandag, tirsdag, onsdag.

Her har det ikke vært tid eller ork til å skrive på noen dager. En oppdatering kommer nå.

Mandag: Jeg reiste nedover til Hokksund for å se fotballkampen til et av barnebarna. De var flinke som bare det, men denne gangen gikk det ikke helt deres vei. Kampen endte 1-3 til bortelaget. Neste uke skal de spille i Hønefoss. Kanskje jeg blir med og ser på dem der også. 

Etter kampen reiste jeg til venninna mi, som har ferie denne uka. Der ble plommekaka godkjent med is til. Timene gikk fort da vi ble opptatt med skravling. Jeg var ikke borte hos mora mi før i ett-tida på natta. Og klokka ble to  før vi fikk lagt oss her.

Tirsdag: Trøtt og sliten etter en lang mandag. Pluss at jeg gruet meg veldig til en telefon jeg hadde bestemt meg for å ta den dagen. Jeg klarte å ta den, og det gikk veldig bra heldigvis.

Etter det var det klippetime som sto for tur. Jeg hadde fått gavekort og time av mora mi. Gjett om det var godt å få bort luggen som har vokst fritt det siste halve året. 10 cm ble tatt av lengden bak også. Så nå kan jeg vente ei god stund før jeg trenger en ny time.

Onsdag: Broder’n ville på Harrytur og jeg bestemte meg for å bli med. Vi droppet Nordbysenteret og handlet på Svinesund i stedet. Der kan jeg nesten ikke huske når jeg var sist. Jeg hadde ikke sjans til å kjenne igjen noe som helst der. Det var han som kjørte så jeg kom helt ut av kurs før Oslofjordtunellen.

Da vi nærmet oss Sverige og jeg lurte på hvor i all verden vi hadde kjørt siden vi ikke hadde vært igjennom den tunellen, fikk jeg høre at joda, den hadde vi kjørt igjennom for lengst. Jeg påsto at det hadde i hvertfall IKKE jeg gjort. Jeg hadde nemlig ikke sett noen tunell i det hele tatt. Og da fikk jeg jammen høre at vi hadde kjørt igjennom flere tuneller ???? Javel??

Vi kom da til Svinesund og Strømstad etterhvert.

I Strømstad var vi i en Asiabutkk og handlet litt aller først. Deretter ble vi enige om og droppe Nordbysenteret og gå for Svinesund i stedet.

Det første vi gjorde der var å spise Asiatisk buffé. Der var det mye godt der! 

 

Her er min førte porsjon.

Etterpå tok jeg en porsjon med litt forskjellig kylling med tilbehør. Vi måtte jo smake på mest mulig av det som fantes der. Jeg var ikke sulten til kvelds engang etter all den maten der.

Og SÅ var vi klare til skikkelig shopping. Vi trålet oss igjen to matbutikker før vi var førnøyd. Da hadde vi funnet det vi skulle ha, og litt til. 

Ikke var vi så innmari seint tilbake i Hokksund igjen heller. Så det ble en helt grei tur.

Det kjennes i dag at det ble nok en lang dag. Det var jeg klar over, jeg har innsett at sånn er det bare. Det er slettes ikke værst at jeg har klart to såpass lenge dager i løpet av under ei uke. 

Det er varmt i dag også her hos oss, så det blir ikke mye utskeielser å skryte av denne dagen.

 

HA EN FIN DAG HVA ENN DU BRUKER DEN TIL ♥ 

6 kommentarer
    1. Sånne venninne kvelder er guld verdt, og da er det slettes ikke vanskelig å sitte opp til midt om natten før en finner halmen. Vi pleier bare å dra til Nordbysenteret, ettersom ingen av oss skal til Polet er det ingen ide å reise til Svinesund. Sist jeg var der kjente jeg meg knapt igjen jeg heller. Ha en fin torsdag, klems 🤗

    2. Maten så veldig god ut, bra du begynner å finne frem i ditt nye liv.
      Deilig med frisørbesøk altså, det trenger alle for det gir en oppkvikker i livet synes jeg.
      God kveld videre, klem ti deg.

    3. Det har vært travle dager og mye som har skjedd hos deg nå.🤗
      Godt med mange positive opplevelser og fine minner i minnebanken.💕
      Ha en finfin fredagskveld!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg