MAMMA-BESØK I MORGEN

Jepp .. her ligger jeg og er våken ennå. Og klokka er over 1. Jeg så at min mamma var logget på Facebook da klokka 23.30, så jeg tok sjansen på å ringe henne. Jeg ba henne om å ta med seg strikketøy og komme hit i morgen ( eller nå blir det vel i dag egentlig ) så koker jeg masse ertesuppe på svineknoke i morgen.  Da har vi middag nok. Og den kan bare stå å godgjøre seg selv, mens vi koser oss med strikketøyet og en kaffekopp. Har tilogmed litt kake og sjokolade på lur. Det er jo noe vi ikke skal ha for tiden. Men vi røyk litt på det i dag pga sukkersug og dårlig humør. Sprakk med et wienerbrød og en bit av ei wienerstang….men guuud så godt det var😃😃 Vi unnskyldte sprekken med at det er helg. Kan ikke bli helt slavisk med kostholdet. Da nytter det ikke å få til noe som holder i lengden.

Men over til strikkinga. Mens jeg har besøk skal jeg feste ferdig trådene i lua. Og strikke et pannebånd av det hvite restegarnet som ble igjen. Da har jeg klart å bruke opp alle nøstene jeg fikk føre jul av min svigermor 😃

Skal presse lua også, så mønsteret blir helt pent. Nå gleder jeg meg til strikking , kos og middag i morgen sammen med mamma’n min❤

2 kommentarer
    1. Kos deg masse med besøk og lua ble kjempefin <3
      P.S. Du kan ødelegge litt av fastheten å presse på en lue. Jeg presset og den ble videre…Så skal ikke gjøre noe mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg