Må trylle med middagen i dag.

Vi får besøk senere i dag. Bonusdatter- og svigersønn. De er supre til å besøke oss. Jeg tror det har blitt ca 1 gang i måneden hele dette året. Og det er godt gjort, siden det tross alt er minst 1 times kjøring hver vei.

I går var formen helt på bånn. Den er ikke så langt unna i dag heller, men jeg skal klare å trylle frem en middag av det lille jeg har her. Klarte ikke helt å fokusere på hva som skulle handles i går, så det eneste mannen fikk beskjed om å ta med fra butikken var poteter, gulrøtter og surkål. Jeg viste jeg hadde både røkt og urøkt julepølse i fryseren. Surkålen glemte han. Så jeg må finne ut noe annet i stedet. Jeg tror jeg har det jeg trenger til å lage stuing av gulrøttene. Så da blir det sikkert noe så enkelt som det. Julepølse, potet og gulrotstuing. Så får jeg håpe alle liker det😊

Jeg skal hvile så lenge… til de kommer. Og etter middagen skal strikketøyet frem. Det blir bra😃

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg