MÅ BRUKE DET JEG HAR

Jeg er veldig sjelden i butikken for tiden. Mannen holder på med bilen vi skal ha. Så jeg er uten bil.

Stort sett er det helt greit, men det hender en sjelden gang at jeg syns jeg skulle vært avgårde en tur. Koser meg best hjemme jeg vet dere. I dag har jeg undersøkt hva jeg har i kjøleskap og fryser. Ikke så veldig mye annet enn all karbonadedeigen mannen kjøpte på Harryturen i helga. Og vi kan jo ikke bare spise det. 

Jeg åpnet ei pakke med fiskekaker i går. Stekte de i panna og hadde på brødskiva med rømme på. Snadder! Resten av pakka bør spises raskt nå som den er åpnet. Så jeg har jeg laget en middagsplan med de som er igjen. Dere skal få se i et senere innlegg hva jeg kom frem til. 

Ikke de beste fiskekakene som finnes, men spiselige. Og bare jeg får “dolla” de opp med noe annet også, tror jeg det blir bra😁

Ha en fortsatt fin dag😚

 

4 kommentarer
    1. Fiskekaker er godt det. Men som du sier så er det stor forskjell på dem! Gleder meg til å se hva du laget.
      Og bra bilen din blir mekket på da! Greit å komme seg ut litt en gang i blant 🙂

    2. her jobber vi med å tømme fryseboksen for middag før vi kjøper noe nytt,og vi er på god vei,men en må være kreative noen ganger,er spendt på hva du har funnet på med fiskekakene ,her er det oppvarma fiskeboller til mannen i dag,jeg skal ha en fiskekarbonade

    3. Fiskekaker er godt det. Vi spiser det ofte, men jeg er nok litt kresen for de må ihvertfall ikke være “svampete” om du skjønner hva jeg mener 😉 De fleste er gode som vi har prøvd, og det er veldig godt med det på brødskive. 🙂
      Har lest en god del av de siste innleggene dine nå, og det var både besøk og feiring med mange fine bilder.
      Hårfargen kler du godt. 🙂
      Ønsker deg en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg