MÅ BARE SLAPPE AV I DAG.

I dag syns jeg hodet og alt annet nesten er tilbake til sånn det var, før jeg begynte med blodtrykksmedesinen. Det virket så fint et par dager. Følte meg i live igjen😊. Forhåpentligvis hjelper det å øke dosen. Fra i dag skal jeg ta på kvelden også. Hittil har jeg bare tatt på morgenen. Jeg skulle øke etter 4 dager. Så får vi se da. Er blitt tungpusta de siste 2 dagene også.  Vet ikke om det har med medisinen å gjøre.

Jeg har holdt meg til sokke-strikking på formiddagen i dag. Og nå utover ettermiddagen og kvelden har jeg vært alene hjemme, så jeg fant frem boka jeg begynte på her for ei stund siden.  Krim… veldig spennende 😨 

Jeg får fortsette å lese litt til, så lenge det er stille her.  Så håper jeg på en bedre dag igjen i morgen. Føler meg litt deppa og oppgitt kjenner jeg.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld❤

 

#blodrykksmedesin

 

 

6 kommentarer
    1. Du skal se det bedrer seg etterhvert. Kan ta litt tid å få det stabilisert. Ble ikke bra med en gang jeg heller, men du skal se dere finner ut riktig dose etterhvert. God bedring! 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg