LØRDAGSKVELD OG JEG ER TRØTT JEG

Det ble ikke fullt så rolig som jeg håpet på i går kveld.

Her hjemme var alt i den skjønneste orden. Mannen var ganske sigen etter å ha vært i narkose i går, og med smertestillende påfyll etterpå.

Men det er ikke alltid det bare dreier seg om oss to og hula vår.

Vi har familie og venner rundt oss, og ting går ikke knirkefritt for seg overalt bestandig.

Jeg hadde ikke mer enn trykket publiser på gårsdagen innlegg, og gjort meg klar til tv- kos, da telefonen  ringte.

Det var slutt på freden. Resten av kvelden ble tilbragt i telefonen. Man får hjelpe så godt man kan ved å være på tråden, når man bor et stykke unna de fleste andre.

Men gåen blir man jo helt klart. Jeg var helt ferdig da jeg endelig sovnet etter en laaang dag i går. Måtte sove ei stund på dagen i dag også.  Og jeg er like trøtt enda. Det skal bli så godt å kunne legge seg snart. Jeg vil bare helst få med meg litt på TV først. 

Jeg har vært på butikken i dag også. Måtte ha noe mer småtteri. Nå har vi det vi trenger i huset frem til i hvertfall tirsdag. 

I kveld ble det Wok med ris, og rundstykker fra forundringsposen jeg skrev om i går.

Veldig billig middag.  Skal skrive mer om den i morgen.

Ønsker deg en god lørdagskveld😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg