Lørdagskveld med besøk.

I går kveld fikk jeg besøk av ei av venninnene mine. Hun og jeg har tippet på hest noen ganger de siste månedene og det er like spennende hver gang. Denne gangen klarte vi 0 rette på V75. Det har vi ikke fått til før..hehe.

For 2 uker siden fikk vi 6 rette. Nok til at vi fikk igjen innsatsen vår. 6 rette har vi klart et par ganger til også. En gang med ingen utbetaling og en gang med en skikkelig minipremie.

I tillegg til denne felleskupongen vi lager tipper vi noen lusekroner hver for oss på enkeltløp også. Det blir ganske høylydt her i perioder når vi følger løpene på tv-skjermen.

Middag følger selvfølgelig med til tippedagene våre. I går laget jeg en ny rett etter oppskrift igjen. Denne var god og litt spicy. 

Meksikansk kidneybønnebowl med hvitløksris og peanøttsalsa.

Den skal lages flere ganger.

I dag tar jeg livet helt piano her hjemme for meg selv. Planen var å ta en tur til Hokksund, men jeg orker rett å slett ikke å prøve å få bilen min ut fra snøen. Er redd potta er tett av is og snø etter at bakparten har stått dekket av snø siden jeg var ute med den en tur sist.  Kveler den seg vet jeg hvorfor i hvertfall. Da har jeg litt av en jobb foran meg. Det er ikke enkelt å grave seg frem til bakparten av bilen nå.

 

Nå er det skiskyting igjen på tv hvert øyeblikk.  Skal kose meg med det og de siste bollene jeg har igjen fra baksten min. Med smør og brunost blir de ekstra gode. 

 

HA EN FORTSATT FIN SØNDAG ❤️

10 kommentarer

Siste innlegg