LØRDAG.

Min lørdag i dag har så langt bestått av strikking, tv, en handletur, og en 20 minutters gåtur.

Nå har jeg nettopp kommet hjem igjen og ovnen er satt på til en veldig enkel ferdigmiddag. En form med gratinerte poteter og en form med Spanske kjøttboller.

Og det beste av alt …det var halv pris på begge deler. En av dem på Kiwi og en av dem på REMA 1000. Butikkene ligger tett borte i sentrum, så det er bare å rusle inn der de har det beste tilbudet på det jeg trenger.

Det var rundt i sentrum jeg gikk turen min i dag også.

Ikke så fint vær i dag som på torsdag. Men noen grader mildere.

Strikketøyet jeg begynte på i dag skal bli en slags type veske eller nett. Garnet ble kjøpt inn på salg i Januar. Og idéen fikk jeg av veska/nettet venninna mi brukte da vi var ute for å hamstre garn på tilbud.

Den skal toves tilslutt. 

Med såpass tykt garn og pinner går det fort fremover. I morgen er det morsdag og jeg skal ned til min mor i Hokksund. Da skal dette prosjektet få bli med. Her er det ingenting som skal telles eller noe , så det er et fint arbeid å ha med på besøk.

Nå er nok middagen min klar hvert øyeblikk. Og om ikke lenge begynner det sport på som jeg skal se på tv. Skiskyting. Det blir spennende.

HA EN FORTSATT FIN DAG ❤️

 

 

 

4 kommentarer
    1. En perfekt lørdagsmiddag det der, enkel og smakfull. Jeg laget meg Meksikansk gryte i går, og hadde rester i dag. Ha en fortsatt fin kveld 🤗

      1. Takk, ja den var helt ålreit 😊
        Meksikansk gryte er det jammen lenge siden jeg har spist. På tide å lage det igjen snart.
        Fin kveld til deg 🫶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg