LØRDAG MED HÅNDARBEID OG BESØK

Det ble stort sett  bare håndarbeide som ble utført i dag. Jeg sov til langt på dag, siden det ble dårlig med søvn før utpå morgenen. Og fikk ikke somla meg til noe særlig før jeg fikk besøk av min mor. Hun kom med håndarbeidskurven sin. Hadde flere sokkepar som det skulle festet tråder i. Det fikk hun gjort. Det er sånt det er greit å holde på med når man sitter i selskap med noen. 

Jeg fortsatte på håndkleet jeg hekler. Er snart ferdig med det nå. Har bare litt igjen på kanten rundt. 

(Må presses før det blir pent)

Middag ble det på oss også. Jeg stekte et passe stort stykke med elgkjøtt i steikepanna med lokk over. Slettes ikke værst. Bilder ble ikke tatt denne gangen…hehe.

Mannen har en tendens til å gå etter lukta. Han treffer ganske ofte med  det å komme hjem når middagen er klar. Enda han er langt til skogs.

I dag har jeg bestemt meg for å bli med på campingen et par dager. I vogna til min mor. Hun har ikke vært der i hele sommer. Så det er vel på tide.

Så antageligvis tar vi med mer håndarbeide, pluss bøker og lese i, og reiser dit på mandag.

Kanskje tar jeg med fiskestanga mi også. Uansett tar jeg med makrellen jeg har i fryseren, så vi får en fiskemiddag.

Disse har jeg fisket selv. Da smaker det ekstra godt. Det blir en passe middag for to.

Mannen blir ikke lei seg for det. Han er ikke spesielt glad i fisk. Han ordner seg nok en “grandis” eller noe da han skal være kokk selv et par dager.

Det har vært koselig med en rolig dag med besøk i dag. 

Ha en god natt😚

3 kommentarer
    1. God morgen…Jeg elsker fisk i alle varianter..Makrell er noe av det beste. Men må være fiska sjøl. Kjøpe den på butikken er jeg usikker på…Fersk lissom…hm..
      Håndkle ble fint og deilig å få ferdig noe. Så da er da bare å finne noe nytt garn!
      God tur! Men du er kanskje her på blogg hele søndagen..Klem.

    2. Dager med håndarbeid er gode dager. Gjerne med litt radio eller musikk til. Jeg holder på å spille meg gjennom CD-samlingen min, og det er utmerket følge til håndarbeid. Likte farvene i det håndkleet ditt.

      1. Takk. Ja jeg likte fargene jeg også😊
        Det var et spesielt fargevalg til meg å være😊
        Jeg glemmer helt bort å høre på musikk jeg. Enda jeg har radioen stående på bordet ute der jeg sitter😊
        Jeg hører på fuglekvitter og nyter stillheten i stedet😃
        Kos deg med musikk og håndarbeid😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg