LØRDAG I MORGENKÅPA

Så langt i dag er det morgenkåpe som gjelder. Ikke noe stress med noe som helst. Vi tar dagen som den kommer begge to. Det er deilig det. 

I går var vi på farta fra morgenen til langt på dag. Begge hadde legetimer og vi fikk gjort unna et par besøk siden vi først var ute og kjørte 😊 Både hos  min mor og hos min datter. Moren min ble med en tur videre til datteren min😊

En liten tur i butikken må vi i løpet av kvelden. Og da er det vel best å finne et annet antrekk enn morgenkåpe😊 Men det er iiiingen hast foreløpig. 

Noen kaffekopper er inntatt sammen med litt skravlings og skjekking av fb og blogger.

Kjøkkenet er rydda og klart til og rotes til igjen. Det blir ny runde med rundstykker og brød.  Og middag må jo også til i dag.

Tomatsuppa jeg testet ut i går ble god den. Jeg lager et innlegg om det senere. Mannen bruker pc’nå min akkurat nå og på den ligger bildene. Jeg blogger på tlf.

Ha en fortsatt fin Lørdag, hva dere enn bruker den til 😊

#rolig #fredelig #stilledag #lørdag #morgenkåpe

8 kommentarer
    1. En bra lørdag 🙂 Jeg har også hatt en fin lørdag. Lå over hos søsteren min til i dag. Vært og shoppet litt. Kjøpt ny tjukk genser. Farget håret når jeg kom hjem. Så nå er jeg klar for hva det skal være 😀 Ha en fin kveld Mona Iren 🙂

      1. Det hørtes ut som en bra Lørdag😊 Du har fått gjort litt du da.Både det ene og det andre😊 Masse kos høres det ut som. Ha en fin Søndag også😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg