LITT LEI NÅ, MEN MAT MÅ MAN HA

Nå begynner jeg å bli litt lei sånne sovedager igjen altså. Jeg får jo aldri gjort det jeg skal, eller har lyst til.

Det ble søren meg 2 lange soveøkter i dag også. Og nå er det kvelden.

Jeg laget middag av det jeg hadde her i huset da jeg våknet for et par timer siden.

Det var dårlig med grønnsaker igjen i kjøleskapet i kveld. Men jeg tok dette her og puttet det i blenderen med litt olivenolje. 

Tomat, hvitløk, sellerirot og en brokkolistilk jeg hadde gjemt på. 

Det ble nok litt lite for blenderen, så det ble ikke noen saus ut av det. Men småhakket ble det. Så jeg blandet det sammen med svinekjøttdeig og champignon. Hadde igjen en pose med krydder etter ei nuddel-pakke. Så den havna i panna også. Her kaster jeg nemlig ikke mye mat. Det kan alltids brukes til noe.

Da ble det sånn som dette. Med makaroni og ketshup ble vi gode og mette. Men langt i fra den sunneste maten.

Nå blir det bare TV på meg resten av kvelden. Til jeg sovner igjen.

Kanskje jeg er heldigere med dagen i morgen.

 

#sliten #lei #middagstips #middag #tarhvamanhar #trøtt

 

9 kommentarer

Siste innlegg