LITT HER OG LITT DER

Etter x antall kaffekopper har jeg nå begynt så smått med noe både her og der.

Mannen i huset har dratt avgårde for noen timer, og Dino og jeg er alene hjemme.

Samtidig som jeg sitter her med kaffen, finner jeg ut at jeg skulle gjort 100 ting. Men hode er ikke helt med. 

En maskin med klær er satt på. En blomst er vannet… fordi den hang ekstra med hodet, og et glass vann sto på benken. 

Apropos benken. Altså på kjøkkenet. Det er bare helt utrolig hvordan jeg klarer å rote det til der i løpet av en dag. 

Så da jeg satt her og så på det måtte jeg begynne litt der også.

Den er nå halveis rydda.

Har lekt litt med Dino inne her. Og fått 2 lange blå striper nedover låret. Og jeg har satt han ut og tatt han inn snart 10 ganger siden “far” dro. Som vanlig er det full furtings når han ser bilen dra. Men så langt har han ikke gjort så mye ugang. 

 

Her sitter han. Uskyldigheta selv. Det er bare å håpe på at han snart finner ut at han skal ta seg en lur. Så kan jeg virre bittelitt til med mitt.

Det er lysere i toppetasjen min nå. Selv om det er ganske stappa med bomull der oppe. 

 

#Dino #herogder #gjøremål #harehund #bipolare #sliten #depresjon

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg