LITT FOR MANGE PLANER

Her sitter jeg da, med hode overfylt av gjøremål og planer for dagen. I natt ble det skrevet 1 gul lapp med noe av det på. Jeg har tilogmed hatt på vekkeklokka for å rekke mest mulig. 9.45… ikke akkurat veldig tidlig. Men tidlig nok kjenner jeg etter natta med planlegging😣

Jeg har fått i meg et par kaffekopper og frokost. Det sto ikke på lista, men det trengs det også. Nå vurderer jeg om kanskje dusjen blir neste.. som heller ikke står på lista. Og blogginnlegg…nope.. står heller ikke der.  Men jeg er jo oppe før forventet, så det finnes fortsatt håp for fru vims 😎 Jeg får i det minste svidd beina mine i sola mens jeg sitter her ute. Det er nemlig endelig blitt snøfritt og vår her også.

Bare se😁

Ønsker alle en fin og mer strukturert dag enn det jeg klarer å få til🌻

 

#vims #surrehue #planer #bipolar #påtopp

16 kommentarer

Siste innlegg