LITT BEDRE I DAG

I dag har det ikke vært like svart som i går kveld. Heldigvis tok medisiner bort det verste mørke. 

Jeg har sovet en del i dag, og fungert litt på kjøkkenet.  Faktisk har jeg langt utpå dagen satt en brøddeig og nå i kveld laget hjemmelagde karbonader til oss.

For meg er det litt terapi i å holde på med noe på kjøkkenet. Så lenge det bare er til oss to får jeg ikke prestasjonsangst. Og det meste blir godt på smak. Mannen er storfornøyd uansett, så det er jeg jo heldig med da.

Dårlige bilder, men smaken var god.

Ingen av oss har vært i butikken i dag så de ble servert på det nybakte brødet og med masse stekt løk.

Nå skal jeg ligge med dyne og pute på sofaen og grave hode inn i det som skjer på tv skjermen.  Forhåpentligvis sovner jeg etterhvert. Og håper morgendagen blir nogenlunde bra.

Ha en god natt.

 

#bipolar #karbonader #depresjon #medesin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg