Lille julaften

Mannen er avgårde på et par ærender. I mellomtiden skriver jeg både handleliste og to do- liste, og vaskemaskinen jobber med å få rein jukeduken til spisestua etter førjulsmiddagen jeg hadde her.

Pga to hunder som fyker rundt og leikeslåss i stuene blir det ikke pynta mer enn det allerede er gjort i år. Lys i vinduene og juleduker på bordene. Jeg gidder ikke å fly etter dem og plukke halvspiste og knuste nisser og pynt.  

 

Selv om det er koselig med pynt og nisser til jul er det ikke det som er det viktigste. Det viktigste er å ha det hyggelig med de som feirer jula med oss.

I morgen kommer bonusdatter- og svigersønn. Det er alltid hyggelig.

Resten av juledagene er ikke helt fastsatt enda, men jeg har bedt meg selv og mannen til  julelunsj eller middag et par steder…hihi.. ( hos min datter og hos min mor) . Jeg har mat nok til en julemiddag til hos oss også.  Så vi får se hva det blir til.

Man skal jo ikke menge seg med alt for mange denne jula. Og jeg syns det er godt å ha noen dager hjemme helt i fred og ro også. Men kos og hygge skal det bli!!

 Da vil jeg ønske alle en fredfull og god julefeiring😍

1 kommentar
    1. Sånn adventsstjerne hadde jeg før. Nå har jeg kun to julenisser, en rød duk og Salt og Pepper. Men DA er det jul for meg altså 🙂 Og i år er jeg frisk, det er det viktigste 🙂 I fjor var jeg skikkelig dårlig. Koser meg sånn som det er her. Kos deg med jula, uansett om juleduken blir ferdig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg