LILLA

Nå tar jeg den siste fargen i Frodith’s farge-utfordring. Og det er LILLA.. av alle farger.

Helt utrolig at nettopp den står igjen til slutt. Rosa og lilla er mine to yndlingsfarger.

Jeg har masse lilla blomster i hagen om sommeren. Noen av de ble kjøpt og plantet i fjor. Så det blir moro å se hvordan de vokser utover sommeren i år. 

 

Så har jeg lilla strikkesokker.

 

Jeg har laget en lilla t-lys lykt.  Av en boks med hundemat. En idé til disse dager kanskje? Jeg har brukt hammer og spiker og banket masse hull i den. Så har jeg sprayet den lilla. Limt på pyntebånd og bling. ( blingen har jeg kjøpt på Wish…men det er helt sikkert å finne i en eller annen nettbutikk i Norge også. Regner med at hobbybutikker er stengt for tiden.

 

Og det hender vi har en helt nydelig lilla himmel.

 

Og med disse bildene kjenner jeg at jeg er veldig klar for sommeren.

Ha en fin dag😚

 

#sommer #lilla #lillablomster #sommerblomster #lillahimmel

6 kommentarer
    1. her var det mange flotte bilder,lilla gjør seg godt i hagen ,men ellers også ,om du ser mitt innlegg i dagså er jeg kledd i lilla bukse hi hi ,ja nå er jeg også klar for sommer,iallefall en mild og fin vår :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg