LILLA NYANSER

Se her.. fine lilla nyanser på himmelen i går kveld😊

Og like fine nyanser på disse nattogdag blomstene som jeg har i beddet mitt. 

I fjor røsket jeg de opp som ugress. I år lot jeg de stå, og det er jeg glad for.  De er jo flotte da 😊

Jeg har tusla litt frem og tilbake og sett over blomster og planter, mens mannen og jeg har sittet ute med kaffekoppene våre. De trengte vann noen av de nå. Men de har da vokst litt, uansett om jeg ikke har fulgt med noe særlig på hverken det ene eller andre siden søndag.

Hodet mitt er fortsatt fullt av bomull. Men jeg sover ikke hele tiden. I går var jeg mye våken. Jeg klarte å lese en del. Ellers satt jeg ute litt innimellom og bare stirret ut i blå. Det var godt mannen var borte noen timer. For her var det liten kontakt å oppnå. Og det var bare deilig at det var helt stille.

Nå har han reist ut på flere ærender. Vi trenger noe ting og tang. Blant annet mer hageredskap.

Jeg skal gjøre minst mulig i dag. Bare det jeg finner på i løpet av dagen, og i hvert fall ikke stresse meg opp med noe. Det får bare se ut som det gjør rundt meg . Det er ingenting som flyr fra meg uansett.

Legen velger jeg å vente med foreløpig. Jeg har time om ei uka. Forhåpentligvis går det bra frem til da. Hvis ikke blir jeg bare nødt til å reise ned før . Bomullshode og trykk i ørene har jeg hatt flere ganger. Vet ikke hva det kommer av. ( mulig det er depresjon) Men det går over igjen etterhvert. Det var mest det at jeg sov fra søndag kveld til tirsdag morgen omtrent uavbrutt, som bekymret både mannen og meg.

Nå skal jeg spise, drikke mye vann og ta dagen som den kommer😊

Ønsker alle en fin dag❤

 

#lilla #nattogdag #psykiskhelse #bomullshode #himmel #depresjon

 

4 kommentarer
    1. Flotte farger og nydelige bilder 🙂 Ja di blomstene der må du la stå.. Du får “pusle” litt med noe som er koselig..så får vi håpe formen din bedrer seg snart… høres ikke noe ok ut ! Klem og fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg