LANGT FRA BEDRING ENDA

Trodde kanskje det ville hjelpe fort med enda en ny medesin jeg. Men i dag er hodet værre enn værst.  

Tilogmed synet blir dårligere på det ene øyet. Men det har jeg opplevd før når jeg har såpass vondt i hodet, så det bekymrer meg ikke.  I dag har jeg sovet mesteparten av dagen igjen. Har bare vært oppe og spist et par ganger. Kjenner det er på tide med mat igjen snart.

Mannen vekket meg ved 16-tida i ettermiddag. Og siden da har jeg vært våken. Ser på TV nå og strikker videre på barnegenseren.

 

Får bare bli sittende/liggende her resten av kvelden. Jeg er ganske så lei denne runddansen her. 1 dag våken…. neste dag masse søvn😣. Da er det forhåpentligvis en våken dag som står for tur i morra da😊 Jeg krysser fingrene for en oppegåene dag. Nå vil jeg bare spise og hvile.

Ønsker alle ei fin helg😚

8 kommentarer
    1. Strikkingen får kanskje tankene over på noe annet… Ha ei så god helg som mulig! Solnedgangsenergi på vei til deg fra Spania 😉

      1. Tysen takk.
        Det må vel hjelpe snart. Så jeg klarer å komme meg ut i bevegelse og får snudd dette her igjen.
        Ønsker deg en fin lørdagskveld også😊
        Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg