LANG LISTE I HODET MITT I NATT

I natt har jeg gjort alt jeg kunne for å prøve å sove. Etter nesten to døgn med søvn er jeg nødt til å prøve å komme i normalt gjenge igjen.

Det ble seint på natt før jeg klarte å sovne skikkelig. Jeg ble liggende å lage ei liste  i hodet mitt over hva jeg skulle gjøre i dag.

Noe av det jeg ville gjøre fant jeg ut etter å ha lest på andres blogger i går kveld. Det er kjekt å få litt input.

  • Her er lista:
  • Farge håret
  • Vaske sengetøy
  • Strikke ferdig halsen jeg holder på med
  • Gå en tur
  • Begynne å klippe ut stoff til en topp jeg har tenkt til å sy.
  • Og selvfølgelig skrive ett blogginnlegg.
  •  Og så langst har jeg kommet:
  •  Sto opp klokka 9- tok litt kaffe med mannen- gikk opp for å farge håret- mer kaffe mens fargen satt i- så opp igjen for å skylle ut  fargen, og en god og varm dusj -kokte egg og spiste en god frokost- vasket og hengte opp sengeklærne- og nå en hvil på sofaen mens jeg skriver dette innlegget.
  • Middagen tror jeg vi skal droppe i dag. Jeg har mer lyst til å få gått turen jeg har hatt lyst til i flere dager. Vil ha med fotoapparatet også. Og se om jeg finner noen fine motiver.
  •  Jeg er fornøyd så langt i dag. Og det var SÅ
  • godt å endelig få farget håret.  Det har ikke sett ut i måneskinn en gang nå de siste ukene.

Da kommer jeg tilbake med bilder fra turen i kveld. Hvis det blir noe av den.

Ha en fin Søndag

PS.  Følg meg gjerne på bloglovin😊

 

#tilfreds #lister #dagsplan #myegjort #tadetmedro #ikkeformyepåengang #hårfarging

 

 

6 kommentarer
    1. Lurt med lister, og du var jo kommet rimelig langt på den allerede 🙂 Godt å få farget håret ja. Mitt må også. Blir fort stripe ved skillen… Hm..

      1. Ja jeg kom ikke så verst i gang i dag😊 og den stripa i skillen var VELDIG tydelig hos meg for å si det mildt😐 Nå går det an å gå ut blant folk igjen ei stund… hehe

    2. Av og til er det greit å lage en liste over ting man skal ha gjort, for da blir de kanskje gjort… Greit med noen kopper med kaffe mens man venter, oftes så våkner kroppen litt da ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg