Lang liste å huske på i dag.

Hei og god søndag. Jeg har vært våken og opplagt så langt i dag. Har sittet med kaffekoppen og laget ei lang liste med alt jeg må huske å pakke ned til dagene i Hokksund hos min mor, sønn og svigerdatter.

Jeg skal ha med symaskinen, stoffer, forskjellige sytråder, mønster, og diverse annet jeg trenger til syprosjektene jeg håper å få ferdig mens jeg er der. Strikketøy og garn skal også bli med.  Det blir som et flyttelass dette her. Men jeg har tenkt meg hjem igjen altså. 

På lista står også det jeg må få gjort før jeg drar. Noe er krysset ut. Det er godt med hver ting det blir satt et kryss bak.

Nå har jeg spist en god porsjon frokost/lunsj. Da daler blodtrykket og jeg får hjertebank, og jeg blir nødt til å ta en hvil. Det må jeg tydeligvis bare finne meg i. Kjedelig…nå som jeg var så godt i gang.

Jeg stekte laks til brødskivene mine i dag. Den var beregnet til middag i går kveld. Men jeg ble plutselig opptatt med symaskinen, og hadde spiste meg mett på potetgull i stedet. Det er helg, da er det lov å ha en potetgullpose i huset. Mannen ble ikke så lei seg. Han hopper mer enn gjerne over en fiskemiddag. 

Laks er godt som pålegg også det. Skulle hatt salatblader og agurk på, så hadde det både smakt bedre og sett bra ut. Det hadde jeg ikke i dag. 

Jeg må visst bare legge meg og lukke øynene noen minutter jeg. Til hjertebanken gir seg, blodtrykket er på plass, og kroppen er klar igjen.

Ha en fin søndag.😚

 

10 kommentarer

Siste innlegg