LANG DAG UTEN SØVN

Denne dagen er jeg fornøyd med altså. Jeg har ikke hatt en eneste siesta. Det er tydelig at det hjalp med nok søvn i natt.

( bilde fra i fjor, har ikke blomster ute enda i år)

 

Jeg har strikket en god del videre på toppen jeg holder på med. Jeg har vannet frøene jeg sådde ute for 2-3 dager siden. Håper ikke de fryser ihjel.

Jeg har sett masse på nyheter på TV. Det er noe jeg begynner å bli god på. Nyheter har sjelden interessert meg før. Jeg har hatt nok annet å bry hodet mitt med. Nå er det tilogmed interessant å følge med på politikk.

Jeg har også fått med meg i øyekroken mens jeg satt der at spisestuestolene mine var forferdelig støvete på skinnsetene. De har ikke vært mye i bruk i det siste. Bare stått der og støvet ned. Til slutt klarte jeg ikke å sitte og se på dem lenger, så vaskebøtta måtte frem. Og da jeg først var i gang med den fikk jeg tørket støv i resten av stua også. Såpelukt og rene flater er godt.

Nå håper jeg på å bli trøtt snart, så jeg får noen timers søvn i natt også. Da kan det hende det blir en god dag i morgen igjen. 

Sov godt 😚

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg