LANG DAG MED PUSLERIER

Nå er jeg sliten og trøtt. Skal snart legge meg med boka mi tenker jeg. Jeg har hold på med småpuslerier i hele dag. Stor forskjell fra i går. Da var det bare sofa og boka som gjaldt. I dag har jeg ikke vært nedpå sofaen eller rørt boka i det hele tatt.

Jeg har strikket en runde innimellom andre ting, på det nye strikkeprisjektet mitt. Og da har jeg sittet i en av go’stolene i den lille stua. 

Men jeg har brukt like lang tid, eller lenger, på å løse opp ei megatugge i nøstet mitt.  Har ikke fått opp hele enda, men nå kan det bare ligge til i morgen.

Hodet er helt tommelomsk nå. Så jeg må legge inn årene for i dag. Dur-pip-snurr…

Jeg har bakt rundstykker igjen i dag. Noen gikk i fryseren. Kjekt å ha.  Jeg har matet surdeigstarteren min også.  Må prøve å huske det hver mandag.  Det jeg tok av den ble matet for seg selv og satt på benken. Skal fylle på mer før jeg sovner, så er det klart til ny runde med surdeigsbrød i morgen. Like spennende hver gang. Jeg har lest en del om det i dag igjen. Dette er det masse lære om. Masse forskjellige oppskrifter og teste ut.

Men nå er det natta på meg. Gleder meg til flere puslerier i morra 😃

Ha en god natt😚

6 kommentarer
    1. ja det er natta her også nå ,tror det må være noe med våren,har vært trøtt jeg også i dag.Min surdeigstarter står nå i kjøleskapet,det siste jeg leste var att den kunne stå slik i en mnd før en matet den ,om en ikke skulle bake så ofte

      1. Takk😊
        Jeg er litt treg med å kommentere og svare for tiden.
        Jeg likte fargen på garnet jeg også. Bestilte det på nett. Og da er det alltid spennende å se hvordan fargen er i virkeligheten😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg