LANG DAG I GÅR

  • Så ligger man her igjen da.  Dagen ble alt for lang i går. Klarer ikke å våkne i dag. Men jeg ser jo ut på det knallværet .
  • Jeg har så lyst til å kle på meg å gå ut en tur, men hodet er fullt av summende bier, og klarer ikke å bestemme seg for hva det skal begynne med. Rundt og rundt og rundt surrer det. Blir jo helt  svimmel. Det er for mye på en gang jeg gjerne vil gjøre, og det er helt umulig og bestemme seg.. Dessuten vil ikke kroppen noenting foreløpig . Så jeg må nok bare vente til lenger utpå dagen. 
  • Lukke øynene og se om det har roet seg i toppen etter en dubb.

Jeg er jo ingen morgenfugl. Så det er ganske normalt det at ingenting fungerer som det skal før langt utpå ettermiddagen . Og gjerne utover kvelden. Det som er synd er at da er det fine dagslyset borte .

Men, gårsdagen fikk jeg mye ut av da.  Ihvertfall sosialt. 

Først  var det personalmøte på jobben, og da det var ferdig dro jeg rett ned til min mor.

Planen var å bli der et par timer, men siden min sønn og svigerdatter (som bor hos henne) fant ut at de skulle være litt sosiale de også, ble det jo rent koselig. Og timene gikk. Sønnen laget middag, og vi spiste og skravlet . Samtidig sto det på et program på tv. Det laget vi en gjettekonkuranse oss i mellom på.

Det er ikke så ofte sønnen min har ro i rumpa til å sitte stille så lenge av gangen. Men i går kveld klarte han det ei lita stund etter at han og kona hadde vært ute på luftetur med hunden. 

Det ble en veldig hyggelig kveld. Den ble bare litt lenger enn jeg hadde tenkt. Jeg rakk såvidt hjem til Farmen begynte. Og da var hodet fullt og slitent.

Jeg satser på å våkne å få noe ut av dagen utover ettermiddagen 😊

 

#tankespinn #hodekjør #sliten #morsdag

 

4 kommentarer
    1. Ja, det er jammen fort gjort å slite seg ekstra ut. Og sosiale ting er like slitsomme som andre ting. Men også mye kjekkere 🙂

      Farmen ja, det glemte jeg å se i går. Men jeg skal se det i reprise 🙂 Det er mitt problem, at jeg glemmer alt på TV. Jammen godt vi har en reprisefunksjon 🙂

      Ha en så fin dag som du kan ♥ Klem

    2. Det er ikke godt når man har for mye i hode, og ikke klarer å bestemme hva man skal begynne med. Jeg kan ha det sånn nien ganger jeg også, men jeg har begynt å skrive liste over tingene. Så jobber jeg meg nedover, men det er ikke alltid det fungerer 😳 Håper dagen din ble/blir bedre etter hvert 😊

    3. Jeg prøver lister noen ganger jeg også, men i dag var det vist ingen vits med det engang. Jeg har bare slappet av i hele dag.
      Det ble i det minste middag utpå kvelden.
      I morgen er det jobb igjen. Greit å ha lada opp til det 🙂
      Håper du har hatt en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg