KVLELDSTUR MED MANNEN OG DINO

Vi bråbestemte oss her vi satt for å gå en liten kveldstur med Dino. Hadde ikke veldig lyst, men jeg dro på meg gummistøvler og strikkejakke og satte i gang telefonen til å måle skritt og avstand.

Pust og pes til å begynne med, men det gikk seg til bare jeg kom i gang. Og det var jo fint langs skogsveien nå da.

Lilla lyng i alt det grønne. 

Noen tyttebær begynner og bli modne.

Og se den fine lysegrønne fargen i veien her😊 Vakkert!!

Og det aller beste var disse her, som mannen viste meg rett oppi lia på en sti. Jeg rasket med meg en neve. 

Knall oransje kantareller 😊😊 De skal få ligge og tørke seg til i morgen. Så får jeg se hva jeg bruker de til. Brukes skal de i hvert fall. 

Det sto på telefonen min at vi hadde gått en halvtimes tid. Greit nok.

Avsluttet med nybakt brød med ekte geitost, solbærsyltetøy og solbærsaft da vi kom tilbake😁 Og følte oss fornøyd med den lille kveldsturen. 

Ønsker alle en god natt😍 Nå er jeg trøtt.

 

7 kommentarer
    1. Detta hørtes fryktelig koselig ut! 😉 Artig å sjå bildene fra turen. Det er så fint å gå på sånne skogsbilveier….Fikk lyst til å finne meg en sånn vei å gå tur med bikkja nå….en vei jeg ikke har gått før….

    2. Ja. Det er artig å gå på nye steder😊
      Dette her er rett på utsiden av døra hos oss. Men vi har muligheter til å finne mange andre stier og veier innover i skogen😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg