KVELDSMAT

I kveld har vi kosa oss med smørbrød med  varme koljekaker.  Nam-nam… syns jeg hadde fortjent godt med mat etter arbeidsdagen. (Det er ikke meg som har spist alle disse altså. Bare halvparten 😊)

Man blir sulten av å “løpe” rundt der i flere timer.

Nå skal jeg ha fri ei uke, og det skal jammen bli godt. Jeg skal prøve å ta dagene som de kommer uten og planlegge for mye. Men noen planer har jeg jo😁 hehe.

Jeg snakket med ei gammel venninne som var innom butikken i dag . Det er lenge siden jeg har sett henne. Men hun ville gjerne komme og besøke meg en dag. Kanskje hun kommer allerede en av dagene jeg har fri nå. Det hadde vært koselig.

Og kanskje jeg får besøk av ei venninne jeg jobber med også i løpet av helga. Hun skal låne en hund som jeg har lyst til å hilse på.

Eller kanskje besøker jeg henne. Vi får se. Jeg regner med at jeg skal klare å ha besøk eller reise på besøk nå som jeg vet jeg har tid til å stable meg på beina igjen i løpet av uka. 

Dessuten er jeg ikke inne i en deppe-periode akkurat nå. Og det er veldig deilig.

Håper det varer LENGE!!! 

Ha en god natt😊

 

4 kommentarer
    1. Maten så veldig god ut..har spist brødskiver med ost og skinke og drukket te her nå vi 😊 Så fint du føler deg OK om dagen og kanskje skal hygge deg med besøk av venninne/venninner..Klem og fin morgendag til deg 💗

    2. Det så godt ut. 🙂 Men bra du sa at du ikke spiste alle selv, for meg en gang så tenkte jeg: Oi, hun var sulten 😉 Ønsker deg en fin dag! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg