KVELDSGARTNER

Da ble det gartnerarbeid seint i kveld. Er nettopp ferdig nå😊 Har ikke sovet i hele natt. Men har tatt igjen det ved å sove i absolutt hele dag. Helt til 19.30… uff.. Så etter at jeg måtte hoppe i klærne for å rekke butikken før den stengte, har jeg våknet såpass til live at jeg begynte med noen av plantene mine. Mannen har gått 1, 2 mil i skogen med Dino. I masse regnskurer. Han har vært like ferdig som meg resten av dagen. Både han og Dino faktisk.

Men her er noe av det jeg har gjort i kveld. Jeg har fått satt disse i jorda.  Bamboo Leaf og Crispysalaten som har blitt stående litt lenge i vannglass. Nå håper jeg de vokser fortere.

 

Så måtte jeg bestemme meg for hvor jeg skulle sette ned staudene mine. Har ventet i det lengste på at mannen skulle bli ferdig med å vaske veggen på huset på denne siden. Men været har ikke vært helt på hans side de siste dagene. Så nå syns jeg ikke de kunne stå i pottene sine lenger.

Da ble det sånn . Så får jeg se hvordan det blir da de får vokst seg til.

 

Spennende prosjekt😍 

 

#planter #stauder #hage

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg