KVELDSBAD I GÅR, OG MANGE FINE FARGER

I går kveld kjørte vi en tur på skauen, så jeg skulle få meg et kvelds-bad.  Det er steikvarmt i sola om dagen. Og mannen er mye avgårde så jeg blir sittende uten bil.  Vi rakk akkurat opp til vannet jeg badet i tidligere i sommer, før sola gikk ned. En liten svømmetur var godt.

Det var deilig vann, og godt å få på seg klær igjen etter dukkerten.

 

På vei ned igjen kjørte vi en annen vei. Da kom vi til denne elva, som vi stoppet ved sist gang også. Nå var det veldig lite vann der. Ikke noe badeplass der nå. Men se så fin grønn farge det var på bunnen. 

 

På vei bort til elva fikk jeg se denne røde mosen.  Nydelig farge. 

 

Og på steinene langs elva var det også fine farger. Her gikk det i gult og grått/sølv. 

 

På enda et vann vi kjørte forbi fikk vi se flere andefamilier som svømte rundt i solnedgangen.

 

 

 

Kanskje var dette årets siste bad. Vi får se på været fremover.

Det ble i hverfall en fin kveldstur. I hele dag har søvnen og varmen tatt meg.

Ha ei god natt 😚

 

4 kommentarer
    1. Jeg er på vei til sengs, og kikker innom blogg for første gang i dag. Det har vært for fint vær til å holde seg på nett for meg. Jeg måtte nemlig også nyte denne dagen til fulle, siden det kanskje blir den siste varmed flotte dagen denne sommeren.
      Fine bilder og farger ja, og så flink du er å bade. Jeg har enda ikke badet. Kun dyppet tærne for en stund siden. Og i dag ble det 30 grader her, varmeste dagen så langt, så skulle gjerne ha badet ja. Nå nærmere 1 om natten er det fortsatt 21 grader ute. Derfor har jeg ikke lagt meg enda…venter på at ACen skal kjøle ned soverommet litt først 🙂
      Ha en god natt, og en flott dag i morgen også ♥

      1. Ja det var varmt i går altså. Det har det vært i mange dager, så det var godt å få en kveldsdukkert😃
        Nå begynner det å skye over her. Men det gjør ingenting. Det er deilig temperatur 😊 Synd du ikke har fått deg et bad.
        Håper du sov godt i natt😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg