Kroppen min er visst ute etter hvile.

Jeg tror kroppen min er ute etter en hvilepause. Her er det soving på høyt nivå. Over 10 timer i natt, bare avbrutt ei lita stund. Det samme skjedde for et par netter siden.

For ikke lenge siden var dette normalen for meg, men i det siste har det blitt MYE bedre. Ei hel uke i strekk har jeg våknet etter 4-6 timer, stått opp, og faktisk ikke hatt  behov for å sove på dagtid. Det måtte jeg plutselig her en dag igjen, og det var et skritt tilbake syns jeg, men jeg går ut fra at jeg snart føler meg like frisk og rask igjen som den formen jeg har vært oppe og snust på i det siste.

I dag har jeg sittet ei stund med strikketøyet mitt mens jeg prøvde å våkne skikkelig. Etterhvert kom jeg da mer til hektene. Det hjalp sikkert litt med kaffekoppen jeg tok til strikkingen.

 

Nå har jeg kommet inn fra en god start på km-sanking til målet for Mars. Det skal bli 50 km gåing denne måneden også. I går ble det lite. 

Jeg skal lage meg en enkel pizza og kose meg med den, og SÅ skal kroppen få hvilen den vil ha resten av dagen…..men søvn skal den ikke få før det blir sengetid utpå kvelden. 

 

HA EN FORTSATT FIN DAG ❤

8 kommentarer
    1. Skjønner følelsen av å ta et skritt tilbake, men må man så må man. Det er det jeg sjøl endelig har begynt å forstå – og lå faktisk i nesten 3 timer i senga i ettermiddag og bare sløva 🙈
      Supert at du har fått en god start på Stravaen nå 🥰
      Kos deg med kvelden.

      1. Ja må man så må man. Det er bare å finne seg i det. Jeg klarte å holde meg våken til ganske seint i går kveld, og har sovet godt igjen i natt.
        Skal prøve å gå en tur i dag også.
        Fin dag til deg 🥰

    2. Det er bra at du får flere og flere dager der du sover godt. Kanskje turene og den friske lufta hjelper litt det også?🤗👌🏻😊🌞

    3. Det er et slit når man ikke kan bli trøtt på kvelden i normal tid, legge seg og sovne med en gang og sove seg igjennom hele natten. Det er ikke noe som skjer jevnlig her i alle fall. Håper det normaliserer seg for deg. Ønsker deg en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Ja det er plundrete med en søvnrytme som er helt på jordet. I natt ble det bare et par timer, men jeg var helt “skutt” i går og sov mye både på formiddagen og ettermiddagen.
        Fin søndag til deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg