KOTELETTER MED NYTT FØLGE

Nå har vi kosa oss med middag til The Voice . Kom oss ut døra utpå ettermiddagen. Vi var nødt til å ta en handletur. Og til middag i dag ville jeg ha litt andre smaker enn det som gjerne går igjen her.

Endte opp med å lage koteletter med ost, søtpotetmos med persillerot og litt hvitløk, og i steikepanna blandet jeg en pose grønnkålmix med løk og sjampinjong. Det ble middagen sin det 🙂

Snart er jeg klar til Farmen, og etter det håper jeg på ei god natt . Dagen i dag ble ikke mye å skryte av,men sånn er det bare noen dager.   

                                                                                                                                                                                                                                                              I morgen må jeg være klar til jobb klokka 16.00 . Heldigvis må jeg ikke ha på vekkeklokka 🙂

 

#middagstips #dagens #søtpotetmos #koteletter

 

7 kommentarer
    1. The Voice har nok vært 3-4 uker nå tror jeg.
      Men de er ennå ikke ferdige med å velge ut alle de vil ha meg seg på sitt lag.
      Sov godt du også <3

    2. Spennende med nye smaker! 😊 Vi er flinke til det her, ikke så mye «normal, gammeldags middag» her i huset. Slik vi er oppvokst med. Har reist litt vettu, og har tatt med oss litt av kjøkkenet fra både hit og dit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg