KOSEDAG OG EGENPLEIE

I dag var sola her igjen. Mannen vekket meg da han skulle avgårde en tur. Kaffen var klar og det var bare og komme seg ut i finværet. Det var ikke så lenge jeg satt der og hørte på fuglekvitteret, før jeg fant ut at jeg skulle finne frem fotbadet. Det kunne sikkert være godt å ha beina i det mens jeg bare satt der likevel.

Og det var det.

Etterpå var det neglstell.

Dette nusselige settet her kjøpe jeg i en dagligvarebutikk i Bosnia.

Min venninne og jeg var i Kroatia for 3-4 år siden, og på vei fra flyplassen i Dubrovnik til Makarska måtte vi passere et lite stykke gjennom Bosnia. Der hadde bussen og vi en liten pause. ( se pil)

 

Dette settet er jeg veldig glad i. Både fordi det er et minne derfra og fordi det er et sett med mye i. Kjekt å slenge i kofferten når jeg skal ut å reise.

Nå er det bare å finne en fin neglelakk, så blir det så fine sommerføtter så.

Senere i dag skal jeg ut på en kort reise. Jeg skal pakke med meg håndarbeidet mitt og ta et par dager nede hos min mor. 

Ha en flott dag du også😚

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg