Kose meg hjemme i dag.

Jeg kom hjem sent i går kveld. Tenkte jeg måtte komme meg hjemover å se over plantene mine. Det meste ute hadde fått vann fra regnvær, men noe står i potter under tak på terassen, og så er det jo litt inne også.

Heldigvis hadde mannen vannet det. Og plenen var også klippet. Så da blir min plan for dagen og luke i blomsterbedet. Jeg har plantet en del stauder for et par år siden. Og de sprer seg rundt omkring i bedet.

Denne her er jeg overrasket over. Den har hvite klokker, og den må ha spredd seg fra en jeg kjøpte med lys lilla klokker.

 

Det er denne, som har lagt seg ned etter styrtregn. Jeg skal prøve å binde den opp på et eller annet vis i dag. Det er ikke pent når den ligger som den gjør nå.

 

Som du ser har jeg nok å gå over her. Jeg har ikke tenkt til å begynne på det midt i solsteika. Det får bli hvis det dukker opp nok skyer til at der blir levelig å holde på der. Eller så må det vente til i kveldinga.

Mens det er passe temperatur ute på terassen skal Esther hund og jeg kose oss der. Jeg skal lese litt krim, og hun skal slappe av og sove.

Nyt sommerdagen ♥ 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Bra mannen vannet, for det tørker fort når det er varmt. Jeg må vanne blomstene ute i pallekarmene mine i dag, for selv om det regnet bra for et par dager siden så ser jeg at det er litt tørt. Håper du får en fin torsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg