KOSA MEG PÅ LØRDAGSKVELDEN

Det er mørkt og regnfullt ute, og jeg har kosa meg inne i pysjen i hele dag. Jeg har nesten lest ferdig boka om stress og stressmestring.  Og etter det fant jeg frem pensler, maling og et bilde som var halvferdig. Jeg har lekt meg med fargene i kveld.

Mannen tok seg en tur på hytta til et vennepar her oppe, så jeg fikk sitte helt i fred i bobla mi.

Nå sier jeg meg endelig ferdig bildet. Litt uvante farger, men jeg ble ganske fornøyd til slutt.

Magen skriker etter mat, så det var godt jeg kunne si meg ferdig. Det er fort gjort å glemme å spise. Blir nemlig ganske konsentrert, og klokka flyr mens jeg sitter i min egen verden. Det er på tide å fikse noe rask mat og finne frem noe av det som har vært på TV i kveld. Jeg skal se på Skal vi danse og Stjernekamp ihvertfall.

Så kan jeg glede meg til å begynne på et helt nytt bilde neste gang jeg setter meg med penslene igjen.

Ha en fin lørdagskveld 💕

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg