KOS UNDER TAK

Jeg har vært tidlig oppe i dag. Halv 9!! Gikk ut på terrassen til mannen som satt klar med kaffe. Hodet kjentes klart ut etter mange timers søvn.  Men det varte ikke så veldig lenge før ulla var på plass både i øra og toppen. Så da ble det en lang hvil på sofaen med ei bok.

Nå har jeg satt meg ut igjen. Rigga meg til med kaffe og strikketøy.

Det er sol og regn om hverandre. Bare koselig det her jeg sitter under tak😊

Endelig begynner Rododendronen min og blomstre også. Jeg har jo sett her inne på bloggen at den har blomstret for lengst flere steder rundt i landet.

Her er den i regn.

 

Og her kom sola på den😊

 

Bildene er tatt fra stolen min. Det kommer nok finere bilder av den når den står i full blomst.

Noen av tomatplantene har jeg satt under tak. Tror ikke de trenger alle regnskurene som kommer i dag .

De har vokst litt😊

Og så var Dino da. . han er på plass. Hhæææ!! Knipser du meg også? Sier fjeset hans😁😁

 

Nå skal jeg sette på stekeovnen og sette i gang en middag som passer seg selv. Ferdig fiskegrateng, kokte poteter og grønnsaker. Den skal nytes ute under taket den også.

Ha en fortsatt fin dag ❤

 

#terassekos #utekos #strikketøy #strikk #tomatplanter #rhododendron

4 kommentarer
    1. Ble en fin dag dette, sol og regn. Men passe utevær. Det kan vil like, fine bilder hos deg. OG sokken blir super, nr. 2 er snart i boks.

    2. Lite utesitting her hos oss. Har ei grillbu i hagen, med tak, men den er ikke en gang gjort klar for sesongen. Normalt pleier vi jo å være på hytta på denne tia. Ønsker meg tak over en terrasse her, der vi har utgang fra stua. Men det er visst ikke førstepri i følge drømmemannen … men enn så lenge koster det ikke noe å drømme! 😉 Ser koselig ut hos dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg