Kommer til hektene igjen etterhvert.

Det har vært et par dårlige dager nå. Jeg har mistet en bitteliten klips til cpapen min, og ikke fått brukt den på 2 døgn.

 

Samtidig begynte jeg på de vektreduserende tablettene igjen tidligere i uka, noe som har gjort at jeg har vært uggen og kvalm. I går var det ekstra ille utover dagen og kvelden. Trøtt, kvalm og svimmel…og i tillegg var det nesten grusomt varm ute i sola. Hjemme på terrassen stekte det, og like ille var det på terassen i Hokksund resten av kvelden.

Ja… jeg kom meg nedover til Hokksund i går. Eldstemann og svigerdatter’n skal, forhåpentligvis, reise til Thailand mandag morgen. Jeg vil være her å se dem vel avgårde. De blir tross alt borte en hel måned. Men ingen av dem tør å glede seg nå om dagen. Det er jo en eller flere streiker som pågår, og det er  uvisst om de kommer avgårde i det hele tatt. Det er nervepirrende dette her. SÅNN som de har gledet seg siden billettene ble bestilt en gang i vinter. Og nå går de helt i spenn her og vet ikke hva som skjer. Det er flyet fra Gardermoen til Stockholm det står på. Derfra skulle det være greit å komme seg videre.

Før jeg reiste nedover i går ringte jeg rundt for å prøve og få tak i den lille delen jeg manglet for å kunne bruke cpapen igjen. Ved hjelp fra min bror kom jeg frem til rette stedet. Der hadde de ikke lager lenger. Men jeg fikk bestilt det jeg skulle og får det i posten over helga.

Broren min hadde heldigvis noen reservedeler liggende hjemme hos seg. Så min mor og jeg kjørte opp til han og fikk hentet det. Han syns ikke jeg skulle sove uten hvis jeg ikke måtte. 

 

Vi hadde litt ulike masker og slanger, men han klarte å koble det sammen så den ble brukbar igjen. Jeg har sovet minst 5 timer i strekk i natt, og temperaturen ute er deilig i dag. Hvis kvalmen kunne avta litt også , så ser der ut til at denne dagen vil bli mye bedre enn gårsdagen. Det er lov å håpe 😊

Ønsker deg en fin dag ♥ 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg