KOMMENDE FRU FJONG HAR VÆRT PÅ SHOPPING

Nå har jeg kommet hjem fra shoppingtur i varmen. Hett, hett,hett, men jeg syns jeg måtte handle grillmaten og alt annet i dag, så jeg slipper å dra avgårde i morgen. Det er da det skal være grilling og feiring av yngstemann her.

Jeg har vært på Hageland og kjøpt 5 sekker med plantejord, en agurkplante og en slags salat.  Har kjøpt gave, mat og drikke.  Og jeg har spandert på meg en ny leppestift, ansiktskrem og bodylotion.  Jeg har brukt den nye hårstrikken min og jeg klarte å få på neglelakken både på fingre og tær.  I aller siste liten før jeg reiste fikk jeg på plass ørepynt også. Her er jeg hjemne igjen . God og varm og klærne litt på halv tolv. 

Er jo blid da. Nå gleder jeg meg til å få ny sveis og bli kvitt grevlingstripa i håret til onsdagen.  Blir nok enda et skritt nærmere fjong når det er gjort…hehe. Det er lov å drømme😃

Her er det meldt tropenatt i natt.  Men nå er i det minste sola borte fra hagen og det begynner å bli levelig ute. Jeg får se om jeg orker å plante seinere i kveld. Det var det som var planen.

Ha en fin kveld😗

 

6 kommentarer
    1. Deilig å ha shoppet litt, og fjonget seg. Jeg har store planer om litt frisør i morgen 🙂 Så fint du har tatt i bruk neglelakk etc allerede 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg