KOM OVER DØRSTOKKMILA

I dag har jeg stort sett vært i telefonen siden jeg våkna. Det hender det er sånne dager. Det er jo greit. Det betyr at jeg ikke er helt glemt bort her jeg holder til på landsbygda.

Den første telefonen var fra venninna mi. Det ble snakk om frisk luft og turgåing. Jeg har nemlig hatt manko på det ei god stund nå. Og nå har jeg virkelig lengtet etter frisk luft de siste dagene. Etter at jeg trappet opp til dobbel dose med den ene blodtrykksmedesinen igjen i går, fant jeg ut at det var dagen for en tur-test i dag.

 

Jeg lovte venninna mi å kle på meg og gå ut med en gang vi ble ferdig med samtalen. Og det gjorde jeg. 

Jeg tok med Dino på tur også. 

Det ble han ikke lei seg for.

Her har det vært tykk tåke og ganske mørkt i hele dag. Men det var deilig å gå tur uansett.

Her har jeg gått. Det ble litt over 2 km, og 37 minutter i bevegelse. 

Denne appen heter Strava. Jeg syns det er veldig gøy å se på kartet hvor jeg har gått etter hver tur. Pluss lengde og tid.

Ungene har denne appen også. Det er kjekt. For da kan vi følge hverandre på appen og se hvor og når hver av oss har vært ute på tur. Det gir motivasjon.

Nå har jeg veldig god samvittighet, og skal kose meg inne i kveld. Kanskje jeg finner frem et strikketøy. Det trengs både sokker og luer fremover.

Kos deg med lørdagskvelden 😚

6 kommentarer
    1. Du, det var flott og nåer du i siget! I morgen greier du kanske en ny tur 🙂 klem og fin kveld! Fint bilde av Dino, han koser seg. Fin app – den har jeg ikke!

      1. Takk.. Jeg har tenkt til å komme meg ut i morra også. Det var deilig😃
        Blir inspirert av alle dere andre som et så flinke.
        Og den appen gjør litt også😃
        Klem😚

    2. Så herlig når.man kan komme ut en tur. Legedom for sjela.
      Fin app det. Jeg må kanskje installere det også.når jeg kan begynne å gå turer:)
      Ha en fin søndag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg