KNALLVÆR, MEN TRØTT

Her våkna jeg til knallvær i dag også. Og selv om jeg sov alt for lenge igjen, har jeg sittet litt ute i sola med mannen og besøket hans. 

Jeg får ikke øya skikkelig opp enda, så jeg gikk inn for å skrive litt her. 

Som dere ser er det mer enn nok med snø her fortsatt. Det er flott å se på så lenge det er ferdig måka. Jeg får nok komme meg ut igjen snart og nyte været så lenge det varer. Jeg tror det er meldt kaldere og enda mer snø i dagene som kommer. 

Håper virkelig værgudene ombestemmer seg.

I morgen er det jobb på meg igjen. Så jeg håper energien er på plass innen da.

Ha en fin dag😊

 

#snø #vinter #sol

8 kommentarer
    1. Er flott med snøen ja, men gleder meg til det grønnes nå…selv om jeg reagerer når bjørka spretter 🙂 Håper du våkner til utover dagen.. Fin dag videre til deg også <3

      1. Tusen takk😊 Ønsker deg ei fin uke også.
        Ja i dag var det påskestemning her, men nå venter jeg på våren. Den kommer vel hit også etterhvert🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg