KLOKKA GÅR OG GÅR

Jeg har klart å snu døgnet litt på halv tolv. Sover alt for mye nå om dagen.  Nå er jeg heldigvis våken og skal klare å fortsette med det resten av denne dagen.

Det er ikke bloggen som blir prioritert de få timene jeg er i våken tilstand.  Og når jeg legger meg for natta, er det en ny bokserie som gjelder. Blir litt hekta.

På strikkefronten er det kluten jeg har gått tilbake til. Den er ferdig hvert øyeblikk. Så kan jeg fortsette på toppen til min mor da jeg har festet trådene i begge klutene.

 

De skal inn i Epla- butikken. Der trengs det påfyll nå. Kan hende setter jeg meg ved symaskinen senere i dag, for å få mer inn i lageret.  Ekstra kroner er ikke å forakte. 

Men klokka går og går. Jeg må sette inn et gir som virker, så jeg kommer skikkelig i gang med “produksjonen”. 

Støvsugeren bør få en runde igjen også, men nå er det mannen som tar en blund etter jaktrening. Det skal han få lov til helt i fred.  Jeg gjør ferdig klutene musestille.

Ha en fin ettermiddag og kveld😚

14 kommentarer
    1. Kjempefine kluter, og jeg tenkte også å finne finne frem strikketøyet i helgen for å se hvordan det går å strikke med fingeren etter betennelsen 🙂

      Strikking er en for form opptrening for fingeren min.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja. Det et sikkert en fin trening ja😊
        Jeg håper virkelig fingeren din blir fin igjen. Den betennelsen var stygg og farlig.
        Masse god bedring fremover🌷🌷❤

    2. Vakre kluter og vakre farger. Det blir bra med litt lager i “hula” di på Epla.
      Håper du snur døgnet tilbake snart! Klem til deg…

      1. Takk… Ja nå må “hula” få påfyll😃
        Kan ikke legge alt inn der da. Jeg trenger noe selv også😁 Pluss gaver er kjekt å ha liggende her. Man trenger egentlig å ha et håndarbeide i hendene så fort man har mulighet til det😁
        Du er flink til det du da😊
        Klem😚

    3. Fornuftig å strikke og lage ting for salg. Ekstra penger er aldri å forakte. Selv venter jeg litt med det, til jeg i alle fall har fått uførbiten på plass. Og det er lenge til enda.
      Snu døgnet ja, jeg føler selv jeg sover døgnet rundt for tiden, orker knapt å strikke et par runder til dagen. Men heldigvis glimter det til noen dager.
      Lett å bli hekta på de bokseriene altså, hehe 😀 Jeg har vært der selv også. Nå leser jeg krim, og det er litt lettere å legge fra seg for dagen 🙂
      Du må kose deg max. Vit at det er viktig det også ♥

      1. Jeg koser meg med håndarbeid og bøker. Nå har jeg våkna litt mer til live igjen heldigvis😊
        Håper du snart får noen virksomme dager du også❤
        Kos deg med krim. Jeg har perioder som det er krim det går i her også.
        Klem😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg