Klokka er 03.30 og jeg er våken.Pluss restemiddag.

Jeg er ikke så innmari trøtt akkurat nå. Jeg sovnet allerede ved 21-tida, god og mett etter restemiddag fra dagen før. Den ble stæsjet opp litt og stekt i ovnen. Du kan lese HER hva fredagens meny var.

Det var såpass mye igjen at det var nok til middag i går kveld også. Jeg blandet alt i en stor ildfast form.  Kuttet opp noen grillpølser og en del av en en blomkål, strødde på litt salt og chilikrydder og blandet alt godt sammen  Den kokte risen ble selvfølgelig med den også. Toppet formen med ost, og inn i ovnen med både den og hvitløksbaguetter.

Da ble middagen sånn i går:

Bilde av formen rakk jeg ikke å ta før vi hadde forsynt oss begge to..så sånn ble det:

 

I dag skal mannen få spise fisk. Enten i form av fiskesuppe, eller fiskegrateng. Han likte veldig godt suppa jeg laget sist ut i fra en pose fiskesuppe, så jeg prøver det igjen tenker jeg. Jeg selv er glad i alle slags fiskemiddager, så jeg gleder meg ihvertfall.

Siden jeg uansett er våken midt på natta går oppvaskmaskinen for fullt nå. Det er smart. Det gir litt strømsparing.

Mannen har våkna han også for ei stund siden, og det lukter kaffe på kjøkkenet. Jeg skal gå og ta en kopp med han . Og kanskje en veldig tidlig frokost med det samme.

Ha en fin dag da du våkner 😚

12 kommentarer
    1. God morgen!
      Da var du/dere ganske tidlig oppe i dag 🙂
      Og maten – restemiddagen – den så lekker ut-

      God søndag til dere 🙂

      1. God morgen😊
        Mannen er alltid oppe så tidlig han. Men jeg pleier jo ikke å stå opp midt på natta😁 Jeg sovnet en times tid igjen etter frokosten. Nå har jeg spist frokost nr to…hehe.
        Kos deg med dagen 😚

    2. Dere er noen morgenfugler………
      Jeg har alltid rutine. Klokke på i helga og hverdagen..
      Restemat er godt, mye smak og billig! Klem…

      1. Ja, mannen er morgenfugl hver dag han. Jeg er veldig sjelden akkurat det. I det siste et det mest nattugle jeg har vært😐
        Du er sååå flink på rutiner du😍
        Klem😚

    3. God ettermiddag 🥰
      Ble ikke så mye søvn her heller, for jeg kom meg ikke i seng før ut det begynte å gå mot morgenen i dag.
      Jeg har igjen noen kjøttpølser i kjøleskapet, som jeg tar til middag i dag 😋 Ha en fortsatt fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg