KLIPPET UT TIL EN TOPP

Det blir visst sent på meg i dag alikevel. Det ble en lang dag dette her, for jeg var ganske tidlig oppe for en gangs skyld. Så lang ble dagen at jeg trodde det var i går jeg bakte brød. Men jeg fikk ikke det til å stemme helt. Det var jo i dag…hehe.

Nå har jeg lest et par timer, mens telefonen har stått til lading. Er stup trøtt, så jeg sovner nok fort da jeg legger meg med boka igjen snart.

Jeg har fått solgt en serie på 50 bøker i dag. Det er en hel eske det! Og den skal jeg levere i morgen. En eske mindre i huset. Deilig.

Og jeg fant en stoffbit som holder akkurat til en topp. Eller singlett som det heter. Jeg klippet etter en jeg har fra før som passer.

Tenkte jeg skulle sydd den i kveld, men piffen forsvant i det blå etter kveldsmaten. Får jeg sydd den riktig, har jeg en ny topp, og en stoffbit mindre i huset også.

Jeg er strålende fornøyd med dagen.

I morgen skal jeg til Hokksund å besøke min mor.

Ha en god sommernatt😙

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg