KLAR SOM ET EGG FOR ROLIGE DAGER PÅ CAMPING

Nydusja og det meste er i orden til i morgen. Nå er jeg klar for rolige dager med håndarbeid, lesing, tv, kanskje et bad i Tinnsjøen, fisking, og frokost, middag og kveldsmat med min mor på campingen. 

 

Jeg som var sååå lei denne plassen og fortelt som skulle pakkes ned på høsten og opp igjen på våren. Men her er det ingen fortelt som du ser. Her er alt klart. Nesten som ei hytte.

Jeg kan fortsatt styre meg for turen bort dit. Det blir et stykke kjøring hver vei. Derfor er det greit nå som vi kan bli noen dager i strekk da vi først har kommet frem.

Ikke er det særlig med andre folk der heller. Det passer meg ypperlig.

Nå gleder jeg meg til å komme ut av huset noen dager. Og jeg gleder meg til å komme hjem igjen og få overnattingsbesøk av min venninne neste uke.

Ha en fin kveld😚

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg