Klar for politikk på tv.

I år har jeg faktisk prøvd å få meg noe av politikken og valget som nærmer seg. I kveld er det partilederdebatt, og jeg har gjort meg klar allerede. Gleder meg.

Jeg har laget ferdig pizzafyll. Bare å fordele utover et par ferdige pizzabunner, ha på ost, og putte i ovnen når jeg blir sulten nok.

Mannen blir sein i kveld, så da var det ikke så dumt å ha pizza på menyen. En til hver. Han sin går ikke i ovnen før han er på vei hjem.

Tomatene jeg plukket inn i dag ble med i pizzafyllet. Og en liten pose med selvplukket piggsopp ble også med i blandingen. Da blir det litt kortreist mat i kveld. Kjekt.

Her har det vært alt for varmt i sola helt til tidlig i kveld, så jeg har ikke fungert før sola forsvant. Da først orket jeg å begynne med noe på kjøkkenet. Det ble et par store glass med eplesyltetøy i tillegg til pizzafyllet. 

En del av eplene jeg har høstet inn ble borte i det minste. Fortsatt har jeg mange igjen. Kanskje det blir en ny eplekake i morgen? Vi får se…

Nå er jeg klar for debatt.

Kos deg med kvelden😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg