KJØRTE EN TUR PÅ SKAUEN

Etter en sein middag i går kveld tok vi oss en kjøretur på skauen. Det ble fryktelig seint før vi var hjemme igjen. Jeg hadde med meg kameraet mitt for å se etter fine motiver. Som regel bruker jeg bare mobilen til å knipse bilder med. Så bruker jeg den til å skrive med også. Da slipper jeg å overføre bilder til pc´n først. Nå har jeg overført bilder fra i går, og sitter og skriver på pc´n. Det er veldig uvant. 

Det er litt koselig og kjøre en tur også da. Bare sitte og se ut av vinduene på natur, hus og hager. Jeg knipsa bilder av et veldig gammelt hus på skauen, men mannen synes ikke jeg skulle legge det ut på nettet siden det var privat og hadde naboer tett innpå.

Vi stoppet ved dette lille vannet ved Letmolia. Jeg tror det ligger omtrent på grensen mellom Sigdal og Flesberg. Der var det flott.

 

 

Jeg klarte å forstørre de fine vannliljene 🙂

 

Det var en rasteplass der vi stoppet.

 

 

Her har vi stoppet på et annet sted. Vi har vært her før for å se etter hare og sopp. Et fint sted som vi kan ta med mat og kose oss en dag, hvis sommervarmen dukker opp igjen. 

Her kan jeg både bade og sole meg. Det er masse plass og rigge seg til på bergene her.

Hit vil jeg dra igjen… mens det ennå er dagslys. Man trenger ikke å reise langt for å finne flotte steder i landet vårt.

Med disse bildene ønsker jeg deg en god natt <3

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg