KJOLEN ER FERDIG.

Jeg har vært tidlig oppe i dag for å sy ferdig kjolen min svigerdatter har ventet veldig spent på.

Jeg var nesten klar til å begynne å sy oppleggsømmen da hun kom fra jobb. Hun satt å så på til jeg fikk sydd den ferdig, og da forsvant både hun og kjolen rett opp på rommet for å prøve den.

Hun ble kjempefornøyd og ville gjerne ha 2 stk til i andre farger. Å huttetu….hehe.

Jeg har jo flere andre oppdrag fra henne etter at vi var på Stoff&Stil for snart 3 uker siden. Hun handlet en del forskjellige stoffer da. Til bukse, skjørt, genser, og fruktnett bl.a. Men jeg skal innrømme at jeg ble fornøyd med resultatet, så jeg kan skjønne at hun vil ha et par til.

Nå er jeg i gang med middagen her. Jeg får gjøre den ferdig og få i meg mat. Jeg har ikke hatt tid til å spise enda.

Kos deg med resten av dagen😚

 

#kjolesøm #søm #syselv

17 kommentarer

Siste innlegg