KJÆRRINGA MOT STRØMMEN

Det er søndag, grått og trist, og det regner ute. Og hva gjør denne kjerringa da???

Jo hun vasker vinduer både innvendig og utvendig i stua og henger opp nyvaska gardiner. Gardinene ble kjøpt i en bruktbutikk for en måned siden. 30,- lengden for solide og tykke gardiner. Jeg kjøpte 6 stk.

  Hvorfor begynte jeg med dette nå??

Jo…jeg vil tro det er fordi jeg har et helt annet prosjekt som MÅ gjøres i dag. Og da er det veldig lett og finne på alt mulig annet. Dessuten jobber hodet på spreng med maling, så det var greit å gjøre noe annet før jeg setter meg ned med det. 

Det jeg MÅ gjøre i løpet av dagen, er å prøve å lappe sammen ei arbeidsbukse som mannen har fått syre på. Det gruer jeg meg til å begynne på.

Den har ligget å ventet på meg i flere dager.

Nå har jeg i hvertfall fått rene vinduer og gardiner i stua da. Aldri så gæli at det ikke er godt for noe..hehe.

Kjerringa mot strømmen kanskje?

Fortsatt fin søndag til deg😚

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg