KALDT UTE

I dag ble jeg sittende ute lenge. Jeg satt og leste i bruksanvisningen til kameraet mitt. Jeg så nemlig et par store fugler som kom seilende og satte seg i et tre i nærheten. 

Tenkte jeg skulle se om jeg har noen innstillinger til å zoome inn til den avstanden. Det er mye å sette seg inn i. Jeg leser litt en gang i blant, men har ikke testet noe skikkelig ennå.

  Mens jeg satt med bruksanvisningen ringte min venninne. Og vi ble sittende lenge og prate.  Jeg satt med fóret strikkejakke på meg og pledd over beina. DET ER IKKE VARMT UTE NÅ. Men klage kan jeg ikke akkurat gjøre når jeg ser det er snø nordover i landet.

Jeg prøvde meg såvidt med strikketøyet ute etter at vi hadde lagt på. Men når sola er bak skyene var det ikke godt å sitte ute med det. Nå har jeg tatt med inn. 

Det var mye bedre.

  Skal se på nyheter ei stund, mens jeg strikker noen runder. Begynner på nøste nr 3 nå og jeg håper jeg har bestilt nok garn. Er litt småbekymret for det. Hvis det skulle røyne på må det bli noen striper på denne også da. Jeg har igjen noe hvitt av garnet jeg brukte i min egen topp. 

 

Da koser jeg meg inne i varmen istedet for ute jeg.

Ha en fin dag😚

 

8 kommentarer
    1. Trenger vist ikke reise nordover for å få snø,det holder å komme til vestlandet :=) ,våknet til kvitt landskap i dag også men nå er det borte igjen akkurat som i går,og temperaturen brrrr skulle tro det var januar,nei strikke må en gjøre inne :=) fin topp og må der striper til er kvitt et godt valg

      1. Uff..ja jeg har sett det snør stadig vekk hos deg også. Det kommer noen fnugg innimellom her også. Men ikke så mye at det rekker å legge seg.

        Jeg får strikke litt lenger på toppen før jeg bestemmer meg for om jeg skal ta noen striper. Det hvite garnet er tykkere, men jeg kan jo bare bytte til mindre pinnestørrelse på de stripene 😊

    2. Hos oss har vi våknet med snøvær hele denne uken, og det er ca. 3 grader om morgenen. Ikke mye minner om vår nå nei! Jeg er normalt sett ikke værsyk, men nå har jeg mest lyst til å gå i hi, og å vente på at juni måned kommer med kanskje bedre vær. Juni måned bør bli bedre enn det vi har hatt hittil.

      Den toppen var kjemepfin, og for en kjempefin farge 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk, takk..ja jeg håper den blir bra😊
        Gå i hi er kanskje like greit når det snør i midten av mai😉 Vi får satse på varme og sol snart. Vi har jo sol innimellom her, men det blåser surt..fysj!!
        Ønsker deg en fin kveld inne i varmen 😙

    3. Nei, varmt er det IKKE! 😀 Jeg var ute en tur og gikk i dag, med anorakk… Må ha vindtett og ull under … Men snart…snart er det sommeren 🙂

    4. Kald luft om dagen..men deilig at det er sol da 🙂 Jeg er ikke noe god på instillinger på kameraet..men litt lærer man jo etterhvert som man tar mye bilder 🙂 Kos deg med strikking ..ser fint ut.. Klem og fin morgendag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg