Julemeny etter alle gjøremål i dag.

Altså…NÅ er jeg mett nå! Jammen ble det både ribbe og julpølse til middag i dag.

Plukket i 50% disken selvfølgelig. Ribba var en bit som var ferdig langtidskokt, og skulle bare stekes 40 minutter i ovnen. Noen pølsebiter fikk bli med i ovnen etterhvert. Akkurat passe tid det da poteter skulle kokes også. Jeg var skrubbsulten da jeg kom hjem. Og nå er jeg alt for mett. Det er som det pleier å være det.

Bøkene jeg skulle hente i dag er i hus. Nå har jeg en del å lese på ei stund. Ellers har jeg bestilt ei bok på biblioteket også. Av samme forfatter som den jeg leser nå. Den ligger og venter på meg i Hokksund. Jeg gadd ikke å reise nedom der i dag. Jeg syns det holdt å hente de andre bøkene i Vikersund.

Jeg sier meg fornøyd med alt jeg har fått gjort i dag jeg. Jeg har faktisk vært våken og pusla med noe i hele dag, selv om jeg ikke fikk mange timer med søvn i natt.

Nå skal jeg kose meg med Farmen på tv.

Ha en fin kveld😚

6 kommentarer

Siste innlegg