Julegaver, gitt og fått

Ja… i år har jeg nemlig hatt tid til det. Strikke julegaver 😁 Jeg begynte litt i seneste laget, men jeg rakk å få ferdig disse 4 i siste lita😊

Nå har jeg begynt på en til meg selv i enda et annet mønster. Bilde kommer senere.

I dag har mannen reist ut på et ærend med en kamerat, så jeg tenkte faktisk jeg skulle benytte anledningen til å lese litt. Jeg fikk 2 bøker til jul, og nå er det veldig lenge siden jeg har kosa meg med ei god bok. Det er mulig jeg har lest denne før, men da er det i tilfelle så lenge siden at det går helt fint å lese den om igjen😊

Siden mannen er så bekymra for det ustabile blodtrykket mitt at han stadig truer med å ringe legevakta, skal jeg holde meg helt i ro til han kommer hjem. Er trykket greit da, kan det hende jeg prøver meg på en liten gåtur uten Dino. Så kan jeg gå helt rolig i eget tempo😃

Ha en fin romjulsdag😚

5 kommentarer
    1. Kjempefine gaver. Nydelig strikk. Nyttige saker som alle trenger for å komme seg ut på tur 🙂 Den boka har jeg lest for 100 år siden. Kjempespennende….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg